ALV en themabijeenkomst bij Kennedy Van der Laan

Datum : 7 apr 2016
Tijdstip : 14:30 uur

Locatie : Kennedy Van der Laan (Amsterdam)

Adres : Haarlemmerweg 333 1051 LH, Amsterdam

Drieluik conversie; van te korte opzegtermijnen in DFA contracten, in het mededingingsrecht en het consumentenrecht.

14:30 – 15:15 uur – Algemene ledenvergadering

15:15 – 15:30 uur – Ontvangst en inschrijving themabijeenkomst

15.30 – 16.15 uur – “Artikel 3:42 BW nader belicht: Kan een partij die een distributieovereenkomst opzegt met een te korte opzegtermijn erop vertrouwen dat deze voor conversie in een opzegging met een juiste opzegtermijn in aanmerking komt?”, door Jaap van Till, advocaat en partner bij Loyal Lawyers

16.15 – 17.00 uur – “Conversie in het mededingingsrecht: Wat is het lot van mededingingsbeperkende clausules in distributie- agentuur en franchisecontracten en zijn er praktische oplossingen om risico’s te beperken?” door Martine de Koning, advocaat en partner bij Kennedy Van der Laan

17.00 – 17.30 uur – “Conversie in het consumentenrecht: over de toepassing van conversie bij oneerlijke contractsbedingen en andere afspraken die in strijd zijn met het consumentenrecht.” door Veerle van Druenen, advocaat bij Kennedy Van der Laan

vanaf 17.30 uur – Borrel

Wilt u deelnemen aan dit evenement?
Geef dan alstublieft uw gegevens door via onderstaand formulier

Boekingen niet langer mogelijk op deze datum.